Wednesday, May 16, 2007

Selamat Hari guru

Assalamualaikum.
Halloooo.... Gudz morning everybody.... hope sume nyer sihat2 hendaknya...

16 hb Mei, Hari Guru... So, nak wish Selamat Hari Guru kepada sume cikgu2 yang pernah ngajar aku dulu.. uhuhu.. ni student paling nakal nie.. hehehe... Aku ingat lagi ader sorang cikgu tue, kitaorang panggil die Cikgu Aziz.. Die nie ngajar subjek Add-mate.. Subjek yang paling aku lemah.. setiap kali exam mesti merah.. hehhee.. Tapi cara cikgu nie ngajar best ooo..... bersemangat sungguh bila tgk die ngajar.. tapi otak aku nie xleh nk terima subjek tue.. hehehe.. tp yang best tue bila mai real exam, aku lulus beb! wahh.. terbeliak biji mata aku nie.. hahaha... nasib kot.. Tue masa aku Form 4 & 5.. Ingat lagi masa Form 3, masa subjek English.. nama cikgu tue, Cikgu Ghazali.. hehehe.. kitaorang panggil cikgu muka jalan tar... sebab muka die penuh lubang2.. heheh.. Masa tue time subjek die... ayat keramat die bila masuk jer kelas; Open your book, look at page no bla.. aku pun buka beg nk amik buku... tgk2.. alamak! Buku Teks x bawak! mamposs akus!!... lepas tue baru aku perasan ader 2-3 lagi member aku x bawak buku teks.. last2 korang tau Cikgu tue buat per... You, you, and you! Get out from my class! Then, aku ngan kengkawan pun menonong jer berdiri kat luar kelas... malu siottt.... Cikgu yang lalu lalang sume tengok.... tue la first time aku kena denda..... hehehe... Sampai sekarang bila jumpa cikgu tue, aku maluu! :)

So, aku nak wish Selamat Hari Guru kepada semua Guru di Sekolah Kebangsaan Kampong Selamat dan Sekolah Kebangsaan Menengah Bakti Tasek Gelugor.... Berkat dari kesabaran kalian lah aku telah menjadi orang sekarang.. hehehe.. (kalu x aku jadi... jadi pe ekk..) hehehhe..
Hmmm.. Dah ler aku mula nak merepek nie... Bukan leh layan sangat nie... Daa
......

No comments: