Tuesday, March 13, 2007

Boringgg....

Assalamualaikum.... gudz afternoon everyone.. fuhh!.. panas giler kat luar tuh... aku nie asyik minum air jer... kembung dh perut aku nie... hehehe...

Hari nie kat opis rasa boring sangat, rasa malas jer nk wat keja... nape ntah... bukan aku sorang, sume orang macam tuh.. agak nyer hari nie hari malas sedunia kot! hehehe.... tadi masa aku boring2, aku p kat belakang tangkap gambar pemandangan sekitar penang.... aku pinjam hp member aku.. hehehe.... hmmm.. wahh.. boring tahap gaban dh nie......


tuh gambar KOMTAR tue...... opis lama aku....


keadaan di sekitar opis aku..... panas beb! masa amik gambar nie mata pun x leh nk celik...... (dh ler mata pn kecik.. hehehe..)


tuh la laut yg aku menyeberang tiap2 pagi aku mai keje.... naik feri aarr....

ntah, bukit per ntah.. aku pun x tau.. hehehe...

No comments: